خانه » مقالات » نقش حیاتی رسانه‌ها‌ی اجتماعی در برندسازی SMEها
نقش حیاتی رسانه‌ها‌ی اجتماعی در برندسازی SMEها
یکشنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۳
زمان تقریبی مطالعه ۱ دقیقه

در برنامه توسعه اقتصادی کشور با تأکید بر سند چشم انداز 20 ساله ایران، سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست های کلی توسعه بخش صنعت، قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور، اساسنامه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صراحتاً به توسعه صنایع کوچک و متوسط به عنوان تکلیف قانونی از سوی نهادهای متولی اشاره شده است.

سایر مقالات